Triumph T100 by 1of1

0
Specjalizując się w budowaniu cafe racerów i scramblerów często zmagamy się z ogromem napraw wynikających z faktu, iż motocykle, na których bazujemy mają kilkanaście albo kilkadziesiąt lat. Niewątpliwie motoryzacja z lat 70 i 80 ma swój niepowtarzalny urok ale często nasi klienci chcą aby ich maszyny dysponowały takimi osiągami jak współczesne motocykle. Stając naprzeciw najbardziej wygórowanym oczekiwaniom, postanowiliśmy, że UNIKAT Motorworks zbuduje ideał. Klasyczny, niepowtarzalny wygląd z mocą, bezpieczeństwem i niezawodnością współczesnych sprzętów? Po niemal roku poszukiwań idealnej bazy postawiliśmy na nowego Triumpha T100.
Przedstawiamy wizualizacje agresywnej serii EGO oraz ponadczasowej i szlachetnej serii T111. Obydwie serie będą limitowane do 11 sztuk. Przyszli właściciele będą mogli decydować o doborze kolorów skórzanej tapicerki, ręcznie plecionych manetek oraz lakierów (metalicznych, matowych lub satynowych z nieskończonej gamy kolorów).
Motocykle będą miały zmienione opony, kierownice, zamknięcie ramy, nową konstrukcję kanapy, minimalistyczne oświetlenie LED, tuningowe wydechy i wiele drobiazgów, które wyróżnią z tłumu.
Wersja EGO dostanie twardsze zawieszenie natomiast T111 ręcznie wykonane clip-ony jak na klasycznego cafe racera przystało. Ogromnym walorem T111 będą chromowane obręcze o tej samej średnicy – 18” i niskoprofilowe opony AVON. Wartość tych motocykle wzrośnie także w związku z tym, iż każdy element wykonany z aluminium (począwszy od pułek, poprzez pokrywy silnika na lagach kończąc) będzie ręcznie polerowany na tzw „lustro”. Prawdziwy kolekcjonerski unikat! Jak zwykle w projektach UNiKATa zastosowanie znajdą tylko akcesoria z najwyższych półek; Motogodget, Rizoma, etc. (przykładowe wykończenie na bazie poprzedniej wersji Bonnevilla w załączniku)
Przyjmujemy zamównienia – kto pierwszy ten lepszy. Czarna bestia EGO ma kosztować 70tyś zł brutto zaś retro ścigacz T111 o 10tyś więcej. W obydwu przypadkach istnieje możliwość leasingowania bądź zakupu na raty. Premiera tych perełek odbędzie się w marcu na Motorshow w Warszawie. W przeciwieństwie do realizacji opartych na zabytkowych bazach, ktorych rewitalizacje trwa około 12 miesięcy – Ci, którzy zamówią Triumphy w Unikacie odpowiednio szybko będą mogli cieszyć się jazdą jeszcze w tym sezonie. eGO!!!
Szczegóły na www.1of1.pl
Share.

About Author

Comments are closed.