Oto najnowszy model Suzuki Katana

0

Na październikowych targach motocyklowych w Kolonii Suzuki zaprezentowało najnowszy model w gamie motocykli street. Suzuki Katana to nowoczesne wcielenie legendarnego modelu GSX-S1000S Katana, który w roku 1981 skradł serca wielu motocyklistów z całego świata.

Wykuty do perfekcji i wypolerowany do ostatecznego lśnienia. Stworzony, aby zapewnić maksymalną kontrolę i optymalną wydajność. Zaprojektowany w najdrobniejszych detalach, aby wznieść przyjemność z jazdy na nowy poziom. Suzuki KATANA to nowe wcielenie legendy. Od ostrych linii i krawędzi podkreślających smukłość nadwozia po przyjazny dla kierowców silnik o mocy 150 KM, każdy detal Suzuki KATANA akcentuje to charakterystyczne piękno.

Japoński miecz Katana jest urzekająco piękny i pociągający, gdy się nim włada. Ta legendarna broń, będąca uosobieniem doskonałego rzemiosła, łączy wyrafinowaną japońską estetykę i czyste piękno z precyzją wykonania. Motocykl KATANA symbolizuje bezkompromisowe zaangażowanie Suzuki w kunszt rzemieślniczy.

Cały projekt obfituje w charakterystyczne detale. Reflektory LED i przednie światła LED podkreślają ostre linie osłony, która pokrywa specjalnie zaprojektowany panel przyrządów. Eleganckie dwukolorowe siedzenie jest wygodne, a pas biegnący przez nie zapewnia pasażerom bezpieczny chwyt. Tylne światło ma wyrazisty wzór, a tylna osłona koła wyprowadzona z wahacza uzupełnia czysty, kompaktowy i ostry wygląd tylnej części motocykla. Dopełnieniem całości jest czarny tłumik wydechu KATANY. Pionowo ułożone nad sobą reflektory świateł drogowych i mijania tworzą charakterystyczną „twarz” maszyny.

Sercem potężnej mocy KATANY jest niestandardowa, ze względu na długi skok tłoka, wersja legendarnego, rzędowego, czterocylindrowego silnika 999 cm3 z wtryskiem paliwa, który sprawdził się po raz pierwszy w modelu GSX-R1000 z lat 2005-2008. Szeroki zakres momentu obrotowego łączy się z nową regulacją przepustnicy, która zapewnia płynną dostawę mocy. Wykorzystanie tej mocy na drodze w kontrolowany i skuteczny sposób możliwe jest dzięki zastosowaniu sprzęgła ograniczającego wsteczny moment obrotowy, trzystopniowemu systemowi kontroli trakcji Suzuki i nowym, bezdętkowym oponom, zaprojektowanym specjalnie dla KATANY. Hamulce tarczowe FUJICO z przednimi zaciskami hamulcowymi Brembo i systemem ABS zapewniają bezpieczeństwo i łatwą do kontrolowania siłę hamowania.

Ostatecznie chodzi przecież o uczucia. A jazda na Suzuki KATANA to perfekcyjne doznania. Manewrowanie tą kompaktową, lekką maszyną w zakrętach wzbudza zaufanie i daje czystą przyjemność.

Więcej na ten temat przeczytasz TUTAJ.

Długość całkowita

2125 mm

Szerokość całkowita

830 mm

Wysokość całkowita

1110 mm

Rozstaw osi

1460 mm

Prześwit

140 mm

Wysokość siedziska

825 mm

Masa własna

215 kg

Silnik

4-cyl., rzędowy, czterosuwowy, DOHC, chłodzony cieczą,

Skok tłoka x średnica cylindra

73,4,0 mm x 59,0 mm

Pojemność silnika

999 cm3

Stopień sprężania

12,2:1

System zasilania

Wtrysk paliwa

Rozrusznik

Elektryczny

System smarowania

Mokra miska olejowa

Skrzynia biegów

6-biegowa, stałe zazębienie

Zawieszenie przód

Widelec teleskopowy z tłumieniem olejowym, sprężyny śrubowe

Zawieszenie tył

Wahaczowe, sprężyny śrubowe, tłumienie olejowe

Kąt nachylenia główki / Wyprzedzenie

25o/100 mm

Hamulce przód

Tarczowe podwójne

Hamulce tył

Tarczowe

Opony przód

120/70ZR17M/C 58Wn, bezdętkowe

Opony tył

190/50ZR17M/C 73W, bezdętkowe

System zapłonowy

Elektroniczny (tranzysotorowy)

Pojemność zbiornika paliwa

12 l

 

Źródło: Informacja prasowa

Share.

About Author

Comments are closed.