Nowe Kawasaki Ninja ZX-6R

0

Wykorzystując legendarny już silnik Kawasaki o pojemności 636 cm3, najnowsza linia Supersportowych motocykli Ninja klasy średniej oferuje teraz szybki mechanizm zmiany biegów KQS, nową deskę rozdzielczą, która zawiera takie funkcje, jak wskaźnik ekonomicznej jazdy, poziomu paliwa czy pozostałego zasięgu.

Oprócz standardowego wspomagania dopasowania motocykla do swojego wzrostu oraz regulowanej dźwigni hamulca i sprzęgła (ERGO-FIT), znajduje się również inteligentny regulator zapotrzebowania motocykla na energię elektryczną, który został zaprojektowany z myślą o motocyklach pracujących na krótkich dystansach, w których kierowca porusza się powoli i korzysta z osprzętu elektrycznego.

Lista standardowych systemów wspomagających dla kierowcy w modelu na rok 2019 jest naprawdę imponująca. Znajdziemy między innymi kontrolę trakcji KTRC, inteligentny układ przeciwblokujący Kawasaki (KIBS) czy system zasilania. Do tego podwozie wyposażone w przedni widelec SFF-BP (łączący koncepcję Showa SFF oraz BPF) i budowa motocykla pozwalająca na zajęcie sportowej, a zarazem ergonomicznej pozycji do jazdy.

Miłośnicy jazdy na torach docenią regulowany wskaźnik zmiany biegów, monoblokowe zaciski, duże przednie tarcze oraz wybór opon Bridgestone Battlax Hypersport S22 w wyposażeniu standardowym wraz z opcjonalnymi akcesoriami takimi, jak amortyzator skrętu Öhlins, suwaki osi czy pokrycie siedziska.

Jeśli chodzi o wygląd zewnętrzny, nowe podejście do projektowania nadwozia sprawia, że Ninja jest wyposażona w podwójne reflektory LED — które są jednocześnie unikalne dla tego modelu, ale odzwierciedlają zmieniający się wygląd serii Ninja. Dodaj do tego zachodzące na siebie oraz przeplatane sekcje stanowiące kluczowy element projektowy nowej tylnej osłony, przyczyniające się do wyjątkowej konstrukcji modelu Ninja ZX-6R oraz tylne światło (wykonane w technologii LED), inspirowane stylistyką Ninja ZX-10R dodające wyrafinowanego, wysokiej klasy wyglądu tyłowi motocykla.

Dzięki zwiększonej mocy i momencie obrotowym, klasyczna ikona Supersport klasy średniej (zgodna z normą Euro4) oferuje zwiększoną użyteczność — może pracować z najlepszymi za dnia na torze, a następnie spędzić resztę weekendu pokonując długie dystanse.

Źródło: Kawasaki

Share.

About Author

Comments are closed.