Najdroższa i najdziwniejsza motorynka w PL

0

Na 22 Fianł WIelkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy panowie z klubu „Czarne Orły” podjęli się przebudowy motorynki! Tak powstał jedyny, unikatowy motorower – chopper!
 więcej
Według projektu KMCO GARAGE wykorzystano ramę oraz silnik z legendarnej rometowskiej motorynki. Motorower z posiada komplet dokumentów i jest w pełni przystosowany do poruszania się po drogach publicznych.
Konstrukcja ramy i kąt główki pozostały fabryczne. Jedyna ingerencja polegała na wspawaniu dodatkowego wzmocnienia. Dodano nowy wahacz, który wydłużył pojazd oraz umożliwił zamontowanie większego koła (12/120) zaadoptowanego od skutera.

Łańcuchowy napęd otrzymał dorobioną piastę koła wraz z mocowaniem zębatki o większej średnicy. Przerobione zostało także tylne zawieszenie poprzez zastosowanie amortyzatora centralnego. Wiadomo, iż zmieniając te elementy trzeba było się liczyć z przesunięciem silnika. To z kolei wiązało się z ponownym wyważeniem środka ciężkości „Spidera”.

Tradycyjny bębnowy hamulec tylny  został zastąpiony tarczowym. Do przedniego zawieszenia dopasowane zostały  lagi z kołem 16” od innego modelu  Rometa.  Hamulec pozostał w niezmienionej postaci czyli bębnowy. Wszystkie elementy przed lakierowaniem zostały oczyszczone z poprzednich farb i rdzy. Część elementów była wykonana od podstaw lub dopasowywana z innych modeli motorowerów i motocykli.

Silnik przeszedł gruntowny remont, wszystkie zużyte elementy zostały wymienione. Nowe linki, gaźnik po regeneracji. Doszedł również „drugi” cylinder.

Zamontowana  zostało oświetlenie LED w celu zmniejszenia poboru prądu.
Całość procesu budowy  motoroweru można prześledzić na stronie: http://czarneorly.manifo.com/garage-595

Motorower został sprzedany za 2700 zł.

Oczywiście cała kwota została przekazana na konto WOŚP!

(Źródło: KMCO)

Share.

About Author

Leave A Reply